Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece προβάλλει ήδη περισσότερες από 500 ελληνικές επιχειρήσεις στη γερμανική αγορά


Η διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece, ένα νέο διαδραστικό κοινωνικό δίκτυο στη διάθεση των ελληνικών επιχειρήσεων, σηματοδοτεί ακόμη μία επιτυχημένη προσπάθεια με στόχο την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Περισσότερες από 500 ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ήδη εγγραφεί στη νέα πλατφόρμα ProGreece, αναζητώντας ενίσχυση της εξαγωγικής τους δράσης και προβολής των καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών τους, με την προοπτική σύναψης νέων εμπορικών συμφωνιών με γερμανικές επιχειρήσεις.
Η δημιουργία της πλατφόρμας ProGreece αποτελεί πρωτοβουλία του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, και υποστηρίζεται από το Βιομηχανικό και Εμπορικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Σύλλογο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Μεταναστών και Ομογενών από τη Γερμανία, την Ένωση Νέων Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης και την Mediascape ltd.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece συνδέει την προσφορά των ελληνικών επιχειρήσεων που διαθέτουν πλεονάζουσα παραγωγή ή επιθυμούν την επέκταση του κύκλου εργασιών τους με την αντίστοιχη ζήτηση της γερμανικής αγοράς. Πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια προβολής της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη γερμανική βιομηχανία, με στόχο την ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων, τη στήριξη της επαγγελματικής απασχόλησης και τη δημιουργία σταθερών συνεργασιών μεταξύ ελληνικών και γερμανικών επιχειρήσεων, αποκαθιστώντας την εμπιστοσύνη της γερμανικής αγοράς στην ελληνική.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις εγγράφονται δωρεάν στην πλατφόρμα ProGreece, δημιουργούν το δικό τους εταιρικό προφίλ και μπορούν να αναζητήσουν στοχευμένα τους κατάλληλους επιχειρηματικούς συνεργάτες στη γερμανική αγορά, μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης που τους παρέχονται. Συγκεκριμένα, οι δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα αυτή είναι η δημουργία εταιρικών παρουσιάσεων, η προβολή των παραγωγικών δυνατοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων (supply side), η συγκέντρωση στοιχείων για τη ζήτηση από γερμανικές επιχειρήσεις (demand side), η αντιστοίχιση προσφοράς-ζήτησης και η ενημέρωση των ενδιαφερόμενων εταιριών, η άμεση επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και η δημιουργία ενός «κοινωνικού επαγγελματικού δικτύου» (social business network).

Οπως επισημαίνει ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, κ. Αθανάσιος Κελέμης, η διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece αποτελεί μία σημαντική προσθήκη στο φάσμα των πρωτοβουλιών με στόχο την τόνωση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Δίνοντας έμφαση στο ανταγωνιστικό δυναμικό των ελληνικών επιχειρήσεων και στα καινοτόμα ελληνικά εξαγώγιμα προϊόντα που μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της γερμανικής αγοράς, ο κ. Κελέμης απευθύνει πρόσκληση σε κάθε ενδιαφερόμενο Έλληνα επιχειρηματία να διεκδικήσει την ενεργή παρουσία του στην ευρύτερη οικονομία της Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου